Netwinst viert dit jaar haar 5-jarig bestaan!

Al 5 jaar zorgen wij ervoor dat onze klanten meer waarde halen uit klantcontacten, zonder dat de kosten voor dit contact stijgen. Ieder jaar doen we dit weer met een beetje meer ervaring, maar onze passie blijft hetzelfde: klantcontacten persoonlijker, relevanter en waardevoller maken. Waar het allemaal begon en wat we de afgelopen 5 jaar hebben meegemaakt? We laten het je graag zien!

Nieuwe verdieping Netwinst
Mei 2015

Nieuwe verdieping Netwinst

Netwinst breidt uit! We hebben bij onze vestiging aan de Drieharingstraat een extra werk- en vergaderruimte erbij.

Live: Personal Email Marketing Tool
April 2015

Live: Personal Email Marketing Tool

Onze jongste innovatie: een tool die email marketing gaat veranderen. Met personal email marketing is het mogelijk per persoon te bepalen welke artikelen hij of zij in de nieuwsbrief krijgt, zonder dat het meer tijd/geld kost om de nieuwsbrief samen te stellen.

Live: Single Sign On
April 2015

Live: Single Sign On

Onze marketing tools werken op zichzelf en draaien in de cloud. Voor bedrijven die meerdere tools afnemen ontwikkelden we Single Sign On, waarmee het mogelijk is om met één account in meerdere tools in te loggen.

24 medewerkers
Maart 2015

24 medewerkers

In 2015 bestaat ons team uit 24 medewerkers. Een team vol passie voor internet. Waar hard werken en gezelligheid hand in hand gaan!

Live, Eurail
Februari 2015

Live, Eurail

Potentiële klanten op een luchtige manier kennis laten maken met jouw bedrijf. Hoe zou jij dat doen? Samen met Interrail hebben wij via Facebook een succesvolle campagne neergezet. Namelijk de Voting tool.

Introductie Netwinst Marketing tools
Februari 2015

Introductie Netwinst Marketing tools

Onze belangrijkste producten brengen we samen als Netwinst Marketing Tools. Advies-, offertes, nieuwsbrieven, performance dashboard en campagnetool: gezamenlijk zorgen ze ervoor dat bedrijven maximale waarde halen uit klantcontact.

Consultants team
Januari 2015

Consultants team

Wij willen dat onze opdrachtgevers meer waarde uit hun klantcontacten halen én hen adviseren hoe ze dat het beste kunnen doen. Daarom hebben wij een team van consultants opgezet die iedere dag bezig zijn met meer resultaat te behalen voor onze klanten.

LIVE Prepaid Retentie webshop
December 2014

LIVE Prepaid Retentie webshop:

Voor KPN Mobiel hebben wij een webshop ontwikkeld voor bestaande prepaid klanten, de Prepaid Retentie webshop. Wanneer zij switchen van telefoon, behouden ze met gemak hun eigen nummer.

Kerstgeschenk
December 2014

Kerstgeschenk:

Onze klanten werden verrast met een persoonlijk en relevant geschenk. Geen fles wijn of een kaartje. Maar een gepersonaliseerd notitieboek met inspirerende trends!

Organisatieverandering 2 development teams
Oktober 2014

Organisatieverandering 2 development teams:

Onze werkwijze en organisatie proberen we continu te verbeteren. Daarom starten we met het werken met twee development teams met ieder hun eigen expertise: E-commerce/leadmanagement en Marketing Automation.

50.000ste uur
Oktober 2014

50.000ste uur:

Een mijlpaal! Ons 50.000ste uur is geschreven in Liquidplanner.

Uitje, snowboarden
September 2014

Uitje, snowboarden:

Dit keer geen sloepje varen, maar de sneeuw in! We zijn met het hele team gaan snowboarden. Bij de een gaat het iets soepeler dan bij de ander, maar gezellig was het zeker!

LIVE Online performance dashboard
Juni 2014

LIVE Online performance dashboard:

We hebben het Online Performance Dashboard ontwikkeld. Een tool die inzicht geeft in performance van je online kanaal vanuit verschillende bronnen. Het resultaat? Direct inzicht zorgt voor betere beslissingen.

Uitje, sloepje varen
Mei 2014

Uitje, sloepje varen:

Dit jaar opnieuw sloepje varen met het team. Nu met het dubbele aantal te opzichte van vorig jaar. Het was een geslaagde dag en op naar het volgende teamuitje!

Live, NS Spoordeelwinkel
April 2014

Live, NS Spoordeelwinkel:

Voor de NS hebben we ervoor gezorgd dat hun website Spoordeelwinkel responsive is. Oftewel gebruikersvriendelijk op zowel desktop als smartphone en tablet.

Inspiratiesessie: NS
Februari 2014

Inspiratiesessie: NS:

Voor NS organiseerden wij een inspiratiesessie. We nodigden NS medewerkers uit op kantoor om ze te inspireren op het gebied van e-commerce en marketing automation.

16 medewerkers
Februari 2014

16 medewerkers:

Het aantal medewerkers is na een jaar verdubbeld. Van acht naar zestien medewerkers!

LIVE Campagne tool
Januari 2014

LIVE Campagne tool:

Een overzichtelijk en efficiënt marketingproces voor grote organisaties! Wij ontwikkelden de Campagne tool welke marketeers ondersteund bij het ontwikkelen en executeren van marketingcampagnes.

Webwinkel vakdagen
Januari 2014

Webwinkel vakdagen:

Als partner van Copernica waren wij te vinden op de webwinkel vakdagen. Peter van der Schaar heeft tijdens deze dagen een presentatie gegeven over de ontwikkelingen binnen e-commerce.

BNR Radio, specchecker
December 2013

BNR Radio, specchecker:

Peter van de Schaar was op de radio bij BNR! Onderwerp: klantvolgsystemen in winkels. Peter vertelde over wifi systemen van de winkelier en QR-code scangedrag.

Live Specchecker
November 2013

Live Specchecker:

De lancering van ons eigen product, Specchecker. Een app die online en offline samen brengt. Consumenten krijgen via hun mobiel alle nodige informatie over een product om tot aankoop over te gaan.

LIVE Perflectie
Oktober 2013

LIVE Perflectie:

Samen met Perflectie hebben we gewerkt aan het Online Ontwikkelplatform. Een online platform waar deelnemers worden uitgedaagd om zich te ontwikkelen en dit direct in de praktijk te brengen.

LIVE Callcenter Offerte tool
Oktober 2013

LIVE Callcenter Offerte tool:

De Callcenter Offerte tool is live! Callcentra hebben te maken met prospects die nog niet bereid zijn om direct telefonisch een koop te sluiten. De Offerte tool stelt agents in staat om deze doelgroep aan zich te binden.

Eerste project Electrabel
Juli 2013

Eerste project Electrabel:

Welkom Electrabel! Voor deze energieleverancier implementeren we een nieuw e-commerce systeem. Met als resultaat een stabiele en gebruikersvriendelijke website, klaar voor meer conversie!

Geboorte Masterproject
Maart 2013

Geboorte Masterproject:

We gaan al onze projecten baseren op standaard componenten. De legoblokken waarmee we verschillende e-commerce en marketing automation projecten inrichten. Deze componenten brengen we samen in ons Masterproject.

Officieel Partner Qlikview
December 2012

Officieel Partner Qlikview:

Wij geloven dat inzicht de basis vormt voor de juiste beslissingen. Dashboards zorgen ervoor dat inzicht altijd beschikbaar is. Om dat onze klanten te kunnen bieden worden we partner van Qlikview, de snelst groeiende Business Intelligence tool ter wereld.

Verhuizing drieharingstraat
December 2012

Verhuizing drieharingstraat:

De ruimte wordt krapper, het is tijd om de Maliebaan vaarwel te zeggen. We verhuizen naar de gezelligste straat van Utrecht, de Drieharingstraat.

LIVE Loyalis online Campagnetool
December 2012

LIVE Loyalis online Campagnetool:

Voor Loyalis Verzekeringen hebben wij de Campagne tool ontwikkeld. Klanten van Loyalis waren hiermee in staat om via de website gemakkelijk een partnerpensioen af te sluiten.

Live, Facebooktool Hi
Oktober 2012

Live, Facebooktool Hi:

Ons eerste project via Social Media. Voor het telefoonmerk Hi, ontwikkelden wij een Facebook tool waarmee social shopping gefaciliteerd werd.

8 medewerkers, sloepje varen
September 2012

8 medewerkers, sloepje varen:

Netwinst groeit en neemt meer medewerkers aan. We zijn met z’n achten. Tijd voor een teamuitje! Sloepje varen op de Loosdrechtse plassen.

Copernica partner
Januari 2012

Copernica partner:

We worden partner van het online email marketing systeem Copernica. Samen zijn we een winnende combinatie voor e-commerce en marketing automation.

Klanten in 2011
November 2011

Klanten in 2011:

KPN, Sanoma Impress, Quantore, SNS Bank, Horst & van de Graaf, Aegon, Hi, Oskomera en sa MBO ICT. Mooie namen, die wij hebben geholpen om meer waarde te halen uit klantcontact.

Jeffrey in dienst
November 2011

Jeffrey in dienst:

We maken kennis met onze tweede en langstzittende collega, Jeffrey. Hij vervult de rol van Frontend Developer binnen ons team.

Live: Snappcar
Oktober 2011

Live: Snappcar:

Het eerste peer to peer carsharing platform van Nederland, Snappcar! Dit uitdagende project realiseerden we vanaf ‘scratch’ in slechts drie maanden.

Eerste vaste medewerker
Januari 2011

Eerste vaste medewerker:

Niet meer met zijn tweeën, maar met zijn drieën werken aan toffe projecten. We maken kennis met onze eerste vaste medewerker.

Live, Sanoma Uitgevers
December 2010

Live, Sanoma Uitgevers:

Voor het toonaangevende mediabedrijf Sanoma Uitgevers hebben we het ontwerp en HTML voor maar liefst 30 titelshops opgeleverd. Later volgden er nog 30.

Gebruik Liquidplanner
November 2010

Gebruik Liquidplanner:

Sinds november 2010 maken wij gebruik van de online tool Liquidplanner. Een handige tool die ons helpt bij projectplanning en management.

Sleutel Maliebaan
Augustus 2010

Sleutel Maliebaan:

Netwinst eerste huisvesting was op de Maliebaan in Utrecht, dit is waar het allemaal begon. Peter en Michiel kregen in augustus 2010 de sleutel van dit prachtige pand!

Live, Toestel adviestool
Maart 2010

Live, Toestel adviestool:

De eerste samenwerking tussen Michiel en Peter, de toestel advies tool die in de callcenters van KPN ingezet is om klanten nog beter van dienst te zijn met een goed advies.